Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje na swoją skrzynkę pocztową, być na bieżąco z prawem żywieniowym oraz wiedziedź co możemy Ci zaoferować w ramach szkoleń, przyłącz sie do nas subskrybująć newsletter.

zapisz się >

Aktualności

2018-02-08 powrót

„BeFit” „SUPERFOOD” „Dopasowane do potrzeb żywieniowych” – zasady stosowania

Wiele środków spożywczych jest oznakowanych lub reklamowanych przy pomocy bardzo ogólnych treści i sloganów, które w sposób pośredni mogą odnosić się do korzyści dla zdrowia.

Treści takie są bardziej „przyjazne” dla konsumenta i lepiej przez niego rozumiane niż często skomplikowane oświadczenia zdrowotne.

Zdarza się, że producenci stosują tego typu treści, ponieważ mają nadzieję, że w ten sposób unikną przepisów dotyczących stosowania oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych.

Czy jest to możliwe? A jeśli treści te stanowią oświadczenie w rozumieniu przepisów rozporządzenia 1924/2006 to jakie są tego konsekwencje? Można stosować czy nie?

Jak zakwalifikować treść: "EatFIT" "BeFIT"? Może jest to oświadczenie żywieniowe, bo produkt nim opatrzony jest bez dodatku cukru? Jak to ocenić? Jakie są wytyczne?

„dostosowane do potrzeb żywieniowych twojego dziecka” – a jak zakwalifikować tę treść? Czy wystarczy potwierdzenie, że skład produktu opracował sztab dietetyków?

Na te pytania i wiele innych odpowiemy podczas szkolenia:

ZNAKOWANIE i OŚWIADCZENIA

27 marca w Warszawie

Tylko do 28 lutego rabat 20%

SZCZEGÓŁY TUTAJ